Є два бажання, здійснення яких може скласти істинне щастя
людини, - бути корисним і мати спокійну совість.
Л. Толстой
Кожній людині хоча б раз у житті доводилося відповідати на запитання: «Ким
ви хотіли бути в дитинстві?».
В світі існує безліч професій, деякі з них є досить новими, а деякі існують
вже не одне століття.
Після закінчення школи перед нами відкривається безліч доріг. Це і училища,
технікуми, і інститути, і університети. Та не проста річ - вибрати якусь одну
професію серед тисяч існуючих. Дехто наслідує приклад батьків, інші ж не можуть
вирішити і після закінчення школи. Мені здається, дуже важливо не зрадити своїй
мрії, і тоді будь-яка робота буде і легкою, і радісною.
Звичайно, як і всі дівчатка в дитинстві, мріяла бути відомою співачкою,
моделлю чи акторкою. Будь-ким, головне – відомою. Але, більше пам’ятаю матусині
блокнотики, журнальчики (вона у мене працювала секретарем на фабриці), в яких я
виставляла оцінки своїм учням – лялькам, ведмедикам та котикам. Дуже добре
пам’ятаю маленьку учнівську дошку, яку для мене змайстрував татусь (він у мене
майстер – «золоті руки»), на якій я записувала приклади, задачки та різні
завдання для моїх, чомусь часто неслухняних діток.
Мабуть саме тому, закінчивши дев’ятий клас, я вступила до педагогічного
училища, де мені зуміли довести, що професія вчителя – найгуманніша у світі. Адже він несе людям
не тільки знання, він несе ще доброту і правду. Учителя називають інженером
людських душ, архітектором характеру, лікарем хвороб росту, тренером інтелекту
і пам'яті... Цей список можна продовжити. І все це - чиста правда. Тільки, на
відміну від інших професій, учителю не дано відразу насолодитися плодами своєї
праці. Від посіву до жнив в нього проходить чимало років.
Пропрацювавши шість років вихователем та класним керівником в Київському
обласному ліцеї-інтернаті фізичної культури і спорту зрозуміла, що 17 років
тому зробила правильний вибір, обравши свій педагогічний шлях.
«Професія педагога — це людинознавство, постійне проникнення у складний
духовний світ людини, яке ніколи не припиняється», — писав Василь Сухомлинський.
Людинознавчий підхід є відображенням демократизації і гуманізації шкільного
життя, коли в центрі уваги педагога — кожна дитина з її індивідуальними
особливостями.
Заблудитися так легко у нетрях сьогодення. А знайти справу життя, натхненну
працю, у справжність і користь якої віритимеш усім серцем, - вкрай важко.
Шукати завжди тяжко, але водночас і цікаво. Це як мандрівка у невідомий світ,
як ціль, що видніється ось-ось неподалік. Та щоб дістатися до неї треба
поштовх, прагнення, бажання, котрі прямують із самого серця, туди, вперед, у
пошуках невідомого.
Головним завданням в нашому закладі є підвищення ефективності
навчально-виховного та спортивного процесу, як запоруки розумового та фізичного
розвитку особистості.
Віддавати себе вихованцям, розуміти їх, знаходити радість у щоденному
спілкуванні, вірити, що кожен із них особливий та неповторний, - основна
складова справжнього педагога.
Я вірю, що наші вихованці стануть гідним майбутнім нашої держави, що всі
випускники ліцею знайдуть себе в житті, а їх життєвий шлях – це продовження
історії славного КЗ КОР "Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і
спорту".
Комментариев нет:
Отправить комментарий