Життя нічого не дарує без важкої праці і хвилювань

Якщо ви хочете бути улюбленим вчителем, дбайте про те, щоб вихованцеві було що в вас відкривати. Якщо ж ви кілька років однаковий, якщо минулий день нічого не додав до вашого багатства, ви можете стати обридлим і навіть ненависним... Серця й уми юнацтва можна завоювати в наші дні тим сплавом моральної краси та інтелектуального багатства, який відкриває перед юнацтвом все нові і нові якості людини.
В.О.Сухомлинський
Сучасна освіта вимагає переосмислення підходів до виховання, оновлення змісту, форм і методів духовного становлення особистості на основі життєтворчості вихованця, створення сприятливих умов для зростання його особистості, самореалізації у різних видах діяльності. Саме вихователь  і є тим організатором, що об’єднує виховні зусилля педагогів,батьків і ліцеїстів.
    Творчість вихователя та класного керівника проявляється по-різному, зокрема: у вдалому виборі педагогічних засобів виховної роботи; у вмінні обґрунтувати інтуїтивні рішення, в організації самостійної роботи ліцеїстів, у вмінні фантазувати та імпровізувати. Спираючись на сильні сторони особистості й таланту, цілеспрямований творчий пошук спонукає вихователя до постійного самовдосконалення у різних ланках педагогічної діяльності, об’єктом та підсумком якої є творення особистості вихованця. Тому з метою розвитку нашої творчості і майстерності, в закладі успішно діє методична комісія вихователів та класних керівників під керівництвом Редьки Лілії Петрівни.
В цій діяльності використовуються активні форми роботи: презентації з досвіду роботи, тестування, «круглі столи», тренінгові заняття, семінари-практикуми, взаємовідвідування виховних годин тощо. Розробляються методичні рекомендації на допомогу класним керівникам та вихователям, проводяться індивідуальні співбесіди з молодими працівниками, систематично відбувається ознайомлення з новинками педагогічної преси.
    Професійне зростання відбувається під час виступів на засіданнях методичної комісії вихователів та класних керівників, на педагогічних радах, випуску методичних бюлетенів.
В 2012 році пройшла навчання за інтегрованою програмою на проблемно-тематичних курсах підвищення кваліфікації «Упровадження особистісно орієнтованої моделі освіти в інтернат них закладах» та захистила проект на тему: «Організація і зміст виховних заходів морально-етичного спрямування  в умовах спортивного ліцею-інтернату». Пройшла 64-годинний курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» з використання інформаційно-комунікаційних технологій відповідно до Державного стандарту освіти України.
Вся ця робота та самоосвіта допомагають мені підвищувати свій професійний рівень, вдосконалюватись та організовувати виховну діяльність більш творчо та змістовно.
Звичайно, як і кожен працівник ліцею, я пишаюся своїми здобутками, але не забуваю, що головне джерело натхнення – це здобутки моїх вихованців.

ЗДОБУТКИ
2000 рік – СВІДОЦТВО про закінчення курсів оператора ПК.
2001 рік – ДИПЛОМ Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за плідну педагогічну діяльність в справі виховання підростаючого покоління, натхненну і творчу працю.
2002 рік – ДИПЛОМ Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за перемогу в номінації «Найкращий вихователь» за підсумками 2001 року.
2002 рік – ГРАМОТА Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за добросовісну працю, належне виконання посадових обов’язків в справі виховання підростаючого покоління.
2003 рік - СВІДОЦТВО про закінчення курсів секретарів-друкарок.
2010 рік – СВІДОЦТВО про участь в семінарі з морального і превентивного виховання учнів «Майбутнє починається сьогодні», який проводився Всеукраїнською громадською організацією  «Міжнародний шкільний проект».
2011 рік – ПОДЯКА Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за старанність та сумлінну роботу.
2011 рік – ПОДЯКА Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за сумлінну працю у справі виховання молоді та з нагоди 16-річчя закладу.
2011 рік  – СЕРТИФІКАТ про успішне завершення курсу за програмою Intel «Навчання для майбутнього».
2012 рік – ГРАМОТА Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за високі досягнення в організації навчально-виховного процесу, творчий пошук та вагомий внесок у справу виховання спортивної молоді.
2012 рік – ПОЧЕСНА ГРАМОТА Головного управління освіти і науки Київської облдержадміністрації за багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та досягнуті успіхи у справі навчання та виховання підростаючого покоління.


 Все в наших руках, тому їх не можна опускати
Професійне самовиховання спрямоване на реалізацію педагогом себе як особистості. Прагнення до самовдосконалення, самоосвіта є важливими чинниками професійного зростання педагога, що забезпечують розширення його творчих можливостей, пізнавальних інтересів та формування творчої індивідуальності.
 План професійного зростання
1.  Оволодіння передовим педагогічним досвідом, пошуковою дослідною роботою.
2.     Систематичне вивчення психолого-педагогічної літератури, законодавчих актів держави про освіту, виховання та навчання; участь у роботі методичної комісії вихователів та класних керівників.
3. Ознайомлення з новинками педагогічної преси, радіо, телебачення, Інтернету.
4.        Самоосвіта.


Комментариев нет:

Отправить комментарий