Якщо ви хочете бути улюбленим вчителем, дбайте про те, щоб
вихованцеві було що в вас відкривати. Якщо ж ви кілька років однаковий, якщо
минулий день нічого не додав до вашого багатства, ви можете стати обридлим і
навіть ненависним... Серця й уми юнацтва можна завоювати в наші дні тим сплавом
моральної краси та інтелектуального багатства, який відкриває перед юнацтвом
все нові і нові якості людини.
В.О.Сухомлинський
Сучасна
освіта вимагає переосмислення підходів до виховання, оновлення змісту, форм і
методів духовного становлення особистості на основі життєтворчості вихованця,
створення сприятливих умов для зростання його особистості, самореалізації у
різних видах діяльності. Саме вихователь
і є тим організатором, що об’єднує виховні зусилля педагогів,батьків і
ліцеїстів.
Творчість вихователя та класного керівника проявляється
по-різному, зокрема: у вдалому виборі педагогічних засобів виховної роботи; у
вмінні обґрунтувати інтуїтивні рішення, в організації самостійної роботи
ліцеїстів, у вмінні фантазувати та імпровізувати. Спираючись на сильні сторони
особистості й таланту, цілеспрямований творчий пошук спонукає вихователя до
постійного самовдосконалення у різних ланках педагогічної діяльності, об’єктом
та підсумком якої є творення особистості вихованця. Тому з метою розвитку нашої
творчості і майстерності, в закладі успішно діє методична комісія вихователів
та класних керівників під керівництвом Редьки Лілії Петрівни.
В цій діяльності використовуються активні форми роботи: презентації з
досвіду роботи, тестування, «круглі столи», тренінгові заняття,
семінари-практикуми, взаємовідвідування виховних годин тощо. Розробляються
методичні рекомендації на допомогу класним керівникам та вихователям,
проводяться індивідуальні співбесіди з молодими працівниками, систематично
відбувається ознайомлення з новинками
педагогічної преси.
Професійне
зростання відбувається під час виступів на засіданнях методичної комісії
вихователів та класних керівників, на педагогічних радах, випуску методичних
бюлетенів.
В 2012 році пройшла навчання за інтегрованою програмою на
проблемно-тематичних курсах підвищення кваліфікації «Упровадження особистісно
орієнтованої моделі освіти в інтернат них закладах» та захистила проект на
тему: «Організація і зміст виховних заходів морально-етичного спрямування в умовах спортивного ліцею-інтернату».
Пройшла 64-годинний курс за програмою Intel «Навчання для майбутнього» з
використання інформаційно-комунікаційних технологій відповідно до Державного
стандарту освіти України.
Вся ця робота та самоосвіта допомагають мені підвищувати
свій професійний рівень, вдосконалюватись та організовувати виховну діяльність
більш творчо та змістовно.
Звичайно, як і кожен працівник ліцею, я пишаюся своїми здобутками, але не
забуваю, що головне джерело натхнення – це здобутки моїх вихованців.
ЗДОБУТКИ
2000
рік – СВІДОЦТВО про
закінчення курсів оператора ПК.
2001
рік – ДИПЛОМ Київського
обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за плідну педагогічну
діяльність в справі виховання підростаючого покоління, натхненну і творчу
працю.
2002
рік – ДИПЛОМ Київського
обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за перемогу в номінації «Найкращий вихователь» за підсумками
2001 року.
2002
рік – ГРАМОТА
Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за добросовісну
працю, належне виконання посадових обов’язків в справі виховання підростаючого
покоління.
2003
рік - СВІДОЦТВО про
закінчення курсів секретарів-друкарок.
2010
рік – СВІДОЦТВО про
участь в семінарі з морального і превентивного виховання учнів «Майбутнє
починається сьогодні», який проводився Всеукраїнською громадською
організацією «Міжнародний шкільний
проект».
2011
рік – ПОДЯКА
Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за старанність
та сумлінну роботу.
2011
рік – ПОДЯКА
Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за сумлінну
працю у справі виховання молоді та з нагоди 16-річчя закладу.
2011
рік
– СЕРТИФІКАТ про
успішне завершення курсу за програмою Intel «Навчання для майбутнього».
2012
рік – ГРАМОТА
Київського обласного ліцею-інтернату фізичної культури і спорту за високі
досягнення в організації навчально-виховного процесу, творчий пошук та вагомий
внесок у справу виховання спортивної молоді.
2012
рік – ПОЧЕСНА ГРАМОТА
Головного управління освіти і науки Київської облдержадміністрації за
багаторічну сумлінну працю, високий професіоналізм та досягнуті успіхи у справі
навчання та виховання підростаючого покоління.
Все в
наших руках, тому їх не можна опускати
Професійне
самовиховання спрямоване на реалізацію педагогом себе як особистості. Прагнення
до самовдосконалення, самоосвіта є важливими чинниками професійного зростання
педагога, що забезпечують розширення його творчих можливостей, пізнавальних
інтересів та формування творчої індивідуальності.
1. Оволодіння передовим педагогічним
досвідом, пошуковою дослідною роботою.
2. Систематичне вивчення психолого-педагогічної
літератури, законодавчих актів держави про освіту, виховання та навчання; участь
у роботі методичної комісії вихователів та класних керівників.
3. Ознайомлення з новинками
педагогічної преси, радіо, телебачення, Інтернету.
4. Самоосвіта.
Комментариев нет:
Отправить комментарий